Известие

Collapse
No announcement yet.

Днес ремонтирах вариатора, смених ангренажа и ролките...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Днес ремонтирах вариатора, смених ангренажа и ролките...

    Днес разпилях колата. Извадих вариатора. Сложих му ремонтния комплект. Смених ангренажа и ролките. Искрени благодарности на кирето и новачев, които предварително ми обесниха процедурата. Ето малки снимки























    Ремонта на вариаторе ме измъчи най-много. Сглобяването е отвратително, но крайния резултат е на лице. 2 часа го сглобявах. Зъбните колела вътре влизат много шибано.

    Ако някой в региона мисли да прави тази операция с вариатора може да се обади.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Бравос - сам ли си направи смяната на ремъка?
    Щях да питам също някой да ми каже какво точно е тази цилиндрична джаджа дето е на първата снимка, в най - горната и част леко вляво - в нея влиза черна букса с два кабела???? Дето е между първа и втора дюза отляво надясно.....
    Живо ме интересува?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Масленият соленоид за вариатора.
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от TRENDi
        Масленият соленоид за вариатора.
        Точно.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Ясно, мерси....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            zdr

            Поэдрави колега ,интересува ме колко струва вариаторният комплект и на колко километра му се прави ремонт , чувстваш ли някакво подобрение
            stenlis 156 1.8TS

            Comment


            • #7
              11 лв. струва ремонтния комплект. Сменя се като се разтрака вариатора. Подобрение само в звука. Мотора работи много по-тихо от преди. Във вървенето няма как да има разлика тъй като той дори и да трака пак си работи адекватно. Тракането идва от аксиалния луфт в зъбните колела. При мен има и подобрение в работата на мотора, тъй като преди не ми беше центровали правилно всмукателния вал смрямо ГМТ. Преди от ауспуха газовете излизаха на тласъци. Сега гледам си излизат равномерно и плавно. Мотора не се тресе и работи много спокойно. Сега в ниските обороти има повече мощност от преди. Във високите не виждам особена разлика.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Брат, сори за въпроса ама кое е вариатора на снимкките?
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #9
                  На всякъде той е сниман. На петата снимка се вижда полуразглобен.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Абе да ти питам, сам ли си прави това, или ходи в сервиз......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      ох и аз искам да я направя тази процедура ама ме притеснява това, че се сваля разпределителния вал. После как разбра как точно да го сложиш?
                      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                        Абе да ти питам, сам ли си прави това, или ходи в сервиз......
                        Ами баща ми стоя до мене да ми придържа разни неща. То сам човек няма как. Трябват си почвече от 2 ръце в различни моменти

                        Първоначално публикувано от 50 cent
                        ох и аз искам да я направя тази процедура ама ме притеснява това, че се сваля разпределителния вал. После как разбра как точно да го сложиш?
                        Ами фиксират се валовете със специални скоби.

                        П.С. Не мога да повярвам, че вече не карам "дизел".
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem

                          Ами фиксират се валовете със специални скоби.
                          Мда, предполагам че са тия сините.....откъде ги взе - гледах някъде из нета да ги продават, но не съм се замислял да си взема, пък и не го свалям секи ден....като фиксираш нещата можеш ли да сложиш агренажа без допълнителни настройки и без размествания....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Трябват си настройки на коляновия вал и после при опъна пак има тънкост със обтягането и с шайбата на всмукателния вал.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Re: Днес ремонтирах вариатора, смених ангренажа и ролките.

                              Ако някой в региона мисли да прави тази операция с вариатора може да се обади.[/quote]

                              Обаждането е :
                              1.за консултация
                              или
                              2.за назначаване час за твоя бокс
                              щото и моя вариатор е тръгнал с едното краче да си ходи.
                              ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                              Comment

                              Working...
                              X